Bild på mig.

Många av er har kommenterat och vill att jag ska lägga ut en bild på mig själv. Jag är alltid lite skeptisk till att lägga ut bilder på mig själv på nätet, men jag tänkte jag skulle bjuda på en bild på mig själv från när jag gick i tvåan (OBS. "Lilla" tvåan - inte andra ring).


Har dock täckt över mina ögon här. (Vill inte att Johan eller Raoul eller någon snor bilden och gör något fuffens med den).

Jag kommer ihåg när bilden togs. Jag hade suttit i ett träd och räknat på min miniräknare hela lunchrasten så att jag missat att äta! Så när bilden togs var jag rejält hungrig. 

Bilden tycker inte jag om så väldigt mycket, jag har för slarvigt hår (Jag har alltid bakåtslickat i skolan nu, som ni kanske förstår - med tanke på att jag är så ansvarstagande m.m). Tur att det har blivit bättre med tiden! För usch, detta ser verkligen... Kan man ens lägga ord för det? Jag tror bestämt att det är omöjligt.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda♫♪

Hej!

Just nu pågår dagenslåt på min blogg. Det är som dagens blogg fast man måste komma på en bra låt och den som kommenterar den bästa låten får en länkning till sin blogg.

Länk till inlägget:

http://bestofmusic.blogg.se/2011/may/dagens-lat.html#comment

2011-05-31 @ 20:26:27
URL: http://bestofmusic.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

godmorgon! har du haft en bra start på veckan? :)

2011-06-01 @ 07:03:40
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0