Förlåt, för dålig uppdatering.

Hej,

förlåt allesammans för mycket dålig uppdatering på denna hemsida.

 

Men det får man stå ut med för med tanke på att jag älskar skolan och är mycket engagerad, så håller jag mig borta från bloggen ett tag - vill ju förstås få MVG i alla ämnen (som jag redan har).

Jag är faktiskt mycket, mycket stolt över alla mina MVG:en.

Riktigt stolt är jag.

 

Det tråkiga som hände idag var att min Master Mathematic - clock gick sönder.

Det var Raoul i min klass som råkade hoppa på den.

När han gjort det, sade han med hög ton i falsett: Oj, förlåt så himla mycket. Det var verkligen inte meningen.

Drog ut gjorde han på I:t i himla [=hiiiiiiiimla] och E:et i verkligen[=veeeerkligen].

 

Jag sprang in i omklädningsrummet och sörjde över min klocka.

Jag sjöng. För första gången använde jag mig utav en hög ton faktiskt - och bra gick det (Det handlade ju om min "Master Mathematic - clock".

Såhär sjöng jag:

Nu skriver jag till hur jag sjöng den också, de stora bokstäverna beskriver hur jag tar i.

 

"Rest in peace, my lovely clock, rest in peace.

I will always love the way you helped me, with everything, with everything.

YOU HELPED ME WITH EVERYTHING, EVERYTHING, EVERYTHING!

You did. YOU REALLY, REALLY DID. YOU DID EVERYTHING TO ME!

AND YOU WE'RE MY EVERYTHING.

Without you... Who would I be today?"

Den forsatte så också. Tillslut kom Tommy och sade till mig. Tommy är min gymnastiklärare.

Han sade att jag inte fick sjunga så "fult". Fult, sade han. Han sade att jag sjöng fult! Notera mitt utropstecken.

 

Jag blev självklart sårad, och grät gjorde jag.

 

Sedan blev jag kallad tönt i skolan. Lika sårad då. Sprang in på toaletten.

Men skolan betyder allt för mig. Jag ska alltid gå till skolan, no matter what.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0