Kläderna jag ska ha på studenten.

Jag ska ha dessa kläder:
(Hittar inga bilder, ska använda mina kunskaper för beskrivningar - svenska.)

Svarta, högmidjade och mycket utsvängda kostymliknande byxor. Ser väldigt ansvarstagande ut, enligt mig.
En vit skjorta med ljusblå knappar.
Studentmössa som det står "Walter Turesson, 2011" på, med gul skrivstil.
Mina sprillans nya glasögon. De ser ut såhär:

Ett par svarta lackskor, inte köpt ännu. Men jag vill ha dessa från blocket. Skall nog ta mig an och köpa några liknande. Fast lite längre vill jag nog ha dem.

En mörkblå kavaj.

En svart fluga som skall se ut såhär, jag är jätteglad för den men just nu ligger den i tvätten eftersom att min lillebror spillde saft på denne.

 

Vad tycker ni om mina kläder, jag är väl inte helt ute och cyklar när det gäller mode?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0